Op naar India - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Maik Knuiman - WaarBenJij.nu Op naar India - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Maik Knuiman - WaarBenJij.nu

Op naar India

Door: Maik

Blijf op de hoogte en volg Maik

17 Juli 2010 | Finland, Helsinki

Hoi allemaal!

Ik zit nu op het vliegveld in Helsinki te wachten op mijn vlucht naar New Delhi in India. Ben de laatste tijd druk geweest met mijn nieuwe baan, die mij super bevalt! Leuke collega's en leuk uitdagend werk. Ben er echt happy mee! En nu ga ik bezig met een van mijn mooiste hobbie's, reizen.

Twee weken geleden heb ik besloten om naar India te gaan. Moet eerlijk bekennen dat dit best kort dag is en het even druk was de afgelopen dagen. Toch pakt het nu al top uit om niet te moeilijk te doen met plannen. Zat namelijk naast Nahil in het vliegtuig, een Indier die voor een maand voor Siemens in Duitsland gewerkt heeft. Hij stuurt in India de ingenieursdienst voor de bouw van de installatie van energiecentrales aan. Laat ik afgelopen week nou bezig zijn geweest voor de bouw van een centrale in Rotterdam. Dat leverde meteen een leuk gesprek op!

Hij heeft mij van alles verteld over India en de do's and dont's. Heb met hem voor mezelf een mooie route uitgestippeld. We hebben contactgegevens uitgewisseld voor als er iets is, of als ik iets nodig heb! Relaxt!

Nahil heeft mij van alles uitgelegd over de verschillende culturen in India en de plaatsen die ik zou moeten bezoeken. Twee weken heftige cultuur en bouwkunst en daarna tot rust komen in klein Tibet en de Himalaya :-) Hij vertelde dat reizen door India ook voor hem telkens weer een cultuurshock oplevert... Ben benieuwd hoe Ik dit ga ervaren! Heb er in ieder geval zin in!

Tot in India :-)

Groetjes, Maik

  • 17 Juli 2010 - 20:04

    Papa:


    Wat leuk om nu al iets van je te horen.

  • 17 Juli 2010 - 23:18

    Marjolein:

    Hoi Maik,

    Fijne reis! We gaan je avonturen weer bijhouden op je blog.

    groetjes
    Marjolein, Nick en Sanne

  • 18 Juli 2010 - 08:50

    Thea:

    Fijn dat je al gebeld hebt en dat je goed bent aangekomen in India/Varanasi.

Verslag uit: Finland, Helsinki

India en Tibet

Recente Reisverslagen:

10 Augustus 2010

Terugblik vanuit Nederland

29 Juli 2010

Mooie ervaring

25 Juli 2010

Khajuraho en Agra

22 Juli 2010

Varanasi II

19 Juli 2010

Varanasi, de eerste indrukken van India!
Maik

Actief sinds 14 Mei 2009
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 28656

Voorgaande reizen:

15 Juli 2014 - 09 Augustus 2014

China

17 Juli 2014 - 09 Augustus 2014

China

17 Juli 2010 - 12 Augustus 2010

India en Tibet

10 Juni 2009 - 17 September 2009

Rondje Azië

01 Juni 2005 - 01 September 2005

Voorafgaande reizen

Landen bezocht: