Terugblik vanuit Nederland - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Maik Knuiman - WaarBenJij.nu Terugblik vanuit Nederland - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Maik Knuiman - WaarBenJij.nu

Terugblik vanuit Nederland

Door: Maik

Blijf op de hoogte en volg Maik

10 Augustus 2010 | Nederland, Arnhem

Hoi allemaal,

Vandaag was mijn planning om vanuit Leh, Noord India terug te vliegen naar Delhi en de 12de terug te gaan naar Nederland. Velen van jullie hebben mij al gesproken en hebben mijn voorgaande bericht gelezen. Dat ik eerder terug ben gegaan, is geen slechte beslissing geweest gezien de nieuwsberichten vanuit India. Leh is namelijk overspoeld door een modderstroom. Ik heb wel even een dankwoord uitgesproken, toen ik dat op het nieuws zag!

Na een week acclimatiseren in Nederland, kan ik terugkijken op een bijzonder rijke ervaring.

Het is goed om een keer gezien te hebben waar je ook geboren had kunnen worden, echte armoede daadwerkelijk te zien en te beseffen hoe goed je het thuis hebt.

Ook kan ik terug kijken op vele mooie en speciale momenten. Zo zal mij het moment dat ik een paar uur met dat oude 'Gandhi' mannetje zat te praten nog lang bijblijven! Maar ook de crematies, rituelen, yoga, gastvrije Spanjaarden en de Taj Mahal, zal ik niet snel vergeten.

Van de laatste dagen had ik de foto's nog niet gepost. Dus bij deze nog een paar foto's.

Groetjes, Maik

• 10 Augustus 2010 - 13:46

Thea:

Engelen bestaan niet of misschien toch wel!!!!

• 10 Augustus 2010 - 18:40

Geri:

Welkom thuis Maik!

• 11 Augustus 2010 - 10:53

Jose:

niet te vatten de schoonheid en rijkdom van paleizen naast schrijnende omstandigheden voor mens en dier.
    Bedankt geweldig beschermengeltje dat het weer goed is gegaan met ons neefje!

Verslag uit: Nederland, Arnhem

India en Tibet