Terugblik vanuit Nederland - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Maik Knuiman - WaarBenJij.nu Terugblik vanuit Nederland - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Maik Knuiman - WaarBenJij.nu

Terugblik vanuit Nederland

Door: Maik

Blijf op de hoogte en volg Maik

10 Augustus 2010 | Nederland, Arnhem

Hoi allemaal,

Vandaag was mijn planning om vanuit Leh, Noord India terug te vliegen naar Delhi en de 12de terug te gaan naar Nederland. Velen van jullie hebben mij al gesproken en hebben mijn voorgaande bericht gelezen. Dat ik eerder terug ben gegaan, is geen slechte beslissing geweest gezien de nieuwsberichten vanuit India. Leh is namelijk overspoeld door een modderstroom. Ik heb wel even een dankwoord uitgesproken, toen ik dat op het nieuws zag!

Na een week acclimatiseren in Nederland, kan ik terugkijken op een bijzonder rijke ervaring.

Het is goed om een keer gezien te hebben waar je ook geboren had kunnen worden, echte armoede daadwerkelijk te zien en te beseffen hoe goed je het thuis hebt.

Ook kan ik terug kijken op vele mooie en speciale momenten. Zo zal mij het moment dat ik een paar uur met dat oude 'Gandhi' mannetje zat te praten nog lang bijblijven! Maar ook de crematies, rituelen, yoga, gastvrije Spanjaarden en de Taj Mahal, zal ik niet snel vergeten.

Van de laatste dagen had ik de foto's nog niet gepost. Dus bij deze nog een paar foto's.

Groetjes, Maik




  • 10 Augustus 2010 - 13:46

    Thea:

    Engelen bestaan niet of misschien toch wel!!!!

  • 10 Augustus 2010 - 18:40

    Geri:

    Welkom thuis Maik!

  • 11 Augustus 2010 - 10:53

    Jose:

    niet te vatten de schoonheid en rijkdom van paleizen naast schrijnende omstandigheden voor mens en dier.
    Bedankt geweldig beschermengeltje dat het weer goed is gegaan met ons neefje!

Verslag uit: Nederland, Arnhem

India en Tibet

Recente Reisverslagen:

10 Augustus 2010

Terugblik vanuit Nederland

29 Juli 2010

Mooie ervaring

25 Juli 2010

Khajuraho en Agra

22 Juli 2010

Varanasi II

19 Juli 2010

Varanasi, de eerste indrukken van India!
Maik

Actief sinds 14 Mei 2009
Verslag gelezen: 558
Totaal aantal bezoekers 28644

Voorgaande reizen:

15 Juli 2014 - 09 Augustus 2014

China

17 Juli 2014 - 09 Augustus 2014

China

17 Juli 2010 - 12 Augustus 2010

India en Tibet

10 Juni 2009 - 17 September 2009

Rondje Azië

01 Juni 2005 - 01 September 2005

Voorafgaande reizen

Landen bezocht: